Tandartsenpraktijk 257 / Beauty Dent

Klantcase

  • Wie
    Tandartsenpraktijk 257 / Beauty Dent - Paula van Oudheusden 
    (praktijkmanager / mede-eigenaar)
  • Aanleiding en doel van de samenwerking?
    “Door wat strubbelingen in de communicatie met de toenmalige factoringmaatschappij was er een disbalans ontstaan in de wederzijdse verwachtingen. Vanaf dat moment waren we ook echt op zoek naar een ‘partner’, geen dienstverlener. Doordat Famed duidelijke afspraken maakt en helder communiceert, maakt Famed echt het verschil. Famed is een partner, geen dienstverlener!”
  • Oplossing?
    “Een compleet dienstenpakket dat aansluit op onze eisen en wensen.” 
  • Resultaat?
    “Een partnership met duidelijke afspraken en heldere communicatie.” 

Een bewuste keuze

”Het contact met Famed is heel anders dan we gewend waren. De persoonlijkheid en duidelijkheid in het contact met Famed maakt echt het verschil”, aldus praktijkmanager en mede-eigenaar Paula van Oudheusden.

Tandartsenpraktijk 257/Beauty Dent uit Rotterdam werkt al sinds 2013 samen met Famed. Paula: “Toen we in 2013 besloten om een andere factoringmaatschappij te kiezen, werd het ons direct duidelijk. Famed maakt echt het verschil als het gaat om communicatie. Het contact met Famed is altijd persoonlijk, duidelijk en helder. Oók voor onze patiënten!”

Wij zochten een ‘partner’, geen dienstverlener

Alvorens Tandartsenpraktijk 257/Beauty Dent in contact kwam met Famed maakte de praktijk al gebruik van een factoringmaatschappij. “Het scheelt gewoon echt een hoop tijd. Het is tegenwoordig veel te druk om alles zelf te doen. In 2013 kwamen we pas echt in aanraking met Famed. Iemand van Famed kwam bij ons op bezoek. Dit bezoek kwam eigenlijk precies op het juiste moment. Door wat strubbelingen in de communicatie met de toenmalige factoringmaatschappij was er een disbalans ontstaan in de wederzijdse verwachtingen. Vanaf dat moment waren we ook echt op zoek naar een ‘partner’, geen dienstverlener. Eenmaal in contact met Famed merkte we direct het verschil. Famed is persoonlijk en communiceert transparant. Dat heeft voor ons de doorslag gegeven om uiteindelijk de overstap te maken”, aldus Paula.

Meer dan alleen het uitvoeren van behandelingen

Beauty Dent/Praktijk 257 is een tandheelkundige praktijk met 2 behandelkamers en een eigen tandtechnisch laboratorium uit Rotterdam waar persoonlijke deskundigheid en veel ervaring voorop staan. De specialisten van Beauty Dent begrijpen dat mondzorg verlenen meer is dan het uitvoeren van behandelingen. Paula: “Wij vinden het erg belangrijk om onze patiënten een vertrouwd gevoel te geven. Vanaf het moment dat een patiënt binnenloopt tot aan het uitvoeren van de benodigde behandelingen. Alles is erop gericht om het vertrouwen tussen onze medewerkers en de patiënt te waarborgen. Oók Famed levert een concrete bijdrage aan deze vertrouwensband: onze patiënten worden – bij vragen over een ontvangen nota – altijd netjes en duidelijk te woord gestaan. Ik heb nog nooit rare verhalen gehoord vanuit onze patiënten. Dat voelt vanzelfsprekend erg goed!”

Informatievoorziening: goed geregeld

Kwaliteit staat bij Tandartsenpraktijk 257/Beauty Dent voorop. Goede behandelingen, materialen en administratie vormen de basis, maar voor het team van Tandartsenpraktijk 257/Beauty Dent gaat ‘kwaliteit’ veel verder dan dat. Er wordt altijd extra aandacht besteed aan de informatievoorziening richting de patiënt. Alvorens behandelingen plaatsvinden, wordt er altijd uitvoerig gesproken met de patiënt. Daarnaast vindt de patiënt op de website allerlei informatiefolders over behandelingen en tips voor optimale mondhygiëne. “In het contact met Famed merk ik dat zij, net als wij, het erg belangrijk vinden om duidelijk en transparant te zijn. Als ik een vraag stel over een declaratiebestand krijg ik altijd duidelijke antwoorden. Inhoudelijk en to the point. Dat werkt erg fijn!”

Net die stapjes extra

“Tijdens een van mijn telefoongesprekken met Famed merkte een medewerker terecht op dat er – ondanks de uitgebreide telefonische uitleg – nog wat onduidelijkheid bestond over een functionaliteit in het online portaal Mijn Famed. De medewerker stelde direct voor om een klantadviseur langs te sturen om extra uitleg te geven. Ze stond er echt op dat dit werd opgelost! De klantadviseur heeft ons uiteindelijk op locatie uitgebreid uitleg gegeven. Dit zijn net die stapjes extra die wederom aantonen dat Famed geen dienstverlener is, maar een partner”, aldus Paula. Tot slot voegt zij toe: “Bij Famed word je echt ‘ontzorgd’, zodat je zelf kunt zorgen!”

Meer verhalen uit de praktijk

Klantcase: Tandartsenpraktijk 't Plein

De samenwerking met Famed is een bewuste keuze. Door de samenwerking kunnen wij ons volledig concentreren op tandheelkundige zorg op maat!