Klanttevredenheidsonderzoek

De mening van onze klanten is en blijft onmisbaar

In december 2016 is aan onze klanten gevraagd hoe tevreden ze zijn over onze dienstverlening. Naast veel positieve feedback ontvingen wij ook aandachtspunten.

De mening van onze klanten is en blijft onmisbaar. Alleen op basis daarvan kunnen wij écht peilen of men tevreden is. Zo kunnen we er blijvend voor zorgen dat zorgaanbieders hun medische vak nog beter kunnen uitoefenen. Verlost van alle factureringszorgen en met blijvend tevreden zorgconsumenten en zorgverzekeraars. De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek getuigen ervan dat we op de goede weg zijn.

 

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek (december 2016)

Ruim 500 klanten geven de dienstverlening een gemiddeld rapportcijfer van een 7.9 en karakteriseren de dienstverlening van Famed als kwalitatief, stabiel en deskundig. Onze afdeling Klantzaken scoort zelfs een 8.2. Van alle klanten die hebben meegewerkt aan het onderzoek geeft een groot aantal aan de dienstverlening van Famed aan te bevelen bij collega zorgaanbieders (NPS score +23). Een mooi compliment!

Wat gebeurt er met de informatie?

Op basis van dit klanttevredenheidsonderzoek hebben we een aantal aandachtspunten benoemd. Hier gaan we ons de komende tijd op richten. Deze punten zijn gebaseerd op de resultaten van het onderzoek óf het zijn punten waarvan wij zelf denken dat ze nog beter kunnen. Wij danken graag nogmaals alle klanten die hebben meegewerkt aan dit onderzoek.

Lees ook

Een verhaal uit de praktijk

Tandartsenpraktijk ’t Plein uit Kerkdriel werkt al sinds 2008 samen met Famed.

Tandartsenpraktijk 257 / Beauty Dent

Paula: "Toen we in 2013 besloten om een andere factoringmaatschappij te kiezen, werd het ons direct duidelijk.

Meer nieuws?

Bekijk alle nieuwsberichten en blijf op de hoogte van alles wat wij doen!