Betalingsvoorwaarden

Heeft u een nota van Famed ontvangen?

Voor uw nota van Famed gelden betaalvoorwaarden. Deze zijn bij een papieren nota op uw nota geprint. Ontvangt u uw nota digitaal? Dan vindt u deze in de e-mail.

Altijd een correcte en begrijpelijke nota

In de meeste gevallen zullen wij de nota eerst indienen bij uw zorgverzekeraar. Wordt/worden uw behandeling(en) en/of ontvangen zorgmiddelen volledig door uw zorgverzekeraar vergoed, dan ontvangt u geen nota van Famed. Indien uw zorgverzekeraar de nota niet of gedeeltelijk vergoedt, dan ontvangt u een nota van Famed. Op de nota staat duidelijk aangegeven of uw zorgverzekeraar een gedeelte van de nota heeft vergoed. Heeft u vragen over de hoogte van de vergoeding? Neemt u dan contact op met uw zorgverzekeraar.

Betaalafspraak maken?

Heeft u net iets meer tijd nodig om uw nota te voldoen? Neem dan contact met ons op voor het maken van een betaalafspraak. Zo kunt u bijvoorbeeld ‘Uitstel van betaling’ of ‘Betaling in termijnen’ aanvragen. Bekijk voor meer informatie de 'Veelgestelde vragen'

Bekijk ook

Een nota van Famed ontvangen?

Wat betekent dit voor u? U ontvangt, namens u zorgaanbieder, een nota van Famed.

Nota van Famed

Op notavanfamed.nl kunt u veel zaken rondom de nota zelf regelen.

Heeft u vragen over uw nota van Famed?

Wij helpen u graag!