Famed en Rotocol brengen samen ‘Famed protocollen’ naar de tandartspraktijk

Officiële samenwerking van start vanaf 10 juli 2018

De samenwerking tussen Famed en Rotocol is officieel bekroond met een samenwerkingsovereenkomst. De eerste successen zijn al geboekt! Famed klanten profiteren van deze samenwerking met de dienst ‘Famed Protocollen’: via een online platform hebben Famed-klanten 24/7 toegang tot hun eigen, op maat gemaakte, protocollen die altijd voldoen aan de meest recente wet- en regelgeving.

Ontzorging door Famed Protocollen

Protocollen opstellen, op orde houden en ernaar handelen is voor praktijken meestal geen onderdeel van de dagelijkse bezigheden. Famed is zich bewust van de uitdagingen van praktijkhouders: de tijd die gemoeid gaat met het up-to-date houden van zowel protocollen als de kennis van het personeel op dit vlak is vaak complexer dan gepland. Omdat Famed zich tot doel heeft gesteld haar klanten zo goed mogelijk te ontzorgen, doet zij graag een schepje op de ‘core business’ van financiële afhandeling van declaraties. Volledige ontzorging gaat tenslotte verder dan dat: Famed luistert naar de wensen van haar klanten en zoekt naar de beste partner om in deze wensen te voorzien. Een samenwerking met Rotocol is daarom een logische stap.

Rotocol staat voor kwaliteit

Rotocol stelt tandartspraktijken in staat om op een moderne manier, actief bezig te zijn met de protocollen. De Famed protocollen zorgen dat praktijken altijd zijn voorbereid op eventuele inspectie en de digitale beschikbaarheid van de gegevens zorgen dat de Famed protocollen een werkbare tool zijn voor het hele team. Famed hecht zeer veel waarde aan de samenwerking. “Rotocol staat erom bekend tandartspraktijken uitstekend te kunnen helpen op het gebied van privacy, kwaliteit en informatiebeveiliging. Daarnaast voldoen praktijken met de protocollen altijd aan de laatste vereisten van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De tandheelkundige achtergrond van initiatiefnemer Roderick Ton speelt hierin een cruciale rol.” aldus Bart Hogendoorn, CEO van Famed.

Ook Roderick Ton (eigenaar van Rotocol) is zeer verheugd over deze samenwerking: “Ik ken Famed al jaren als een degelijke partij die tandartspraktijken écht de tijdrovende financiële administratie uit handen neemt. Door de krachten te bundelen geloof ik dat we tandartspraktijken nog verder ontzorgen, zodat zij hun kostbare tijd kunnen besteden aan het allerbelangrijkste; het leveren van de beste zorg!”

Onze partners

Rotocol

Lees meer over de Famed Protocollen in samenwerking met Rotocol.