Leden van NVM-mondhygiënisten sluiten voortaan eenvoudig en online een contract met Famed

Officiële samenwerking NVM-mondhygiënisten en Famed verlengd

Onlangs is de samenwerking tussen Famed en NVM-mondhygiënisten verlengd door een nieuwe overeenkomst. NVM-mondhygiënisten biedt haar leden door deze samenwerking de contractvoordelen die anders vooral zouden zijn weggelegd voor grote praktijken. Nieuw in deze samenwerking is de mogelijkheid om online een offerte te maken en zelfs een contract af te sluiten. Uiteraard zijn de exclusieve afspraken voor de leden van NVM-mondhygiënisten hier direct in meegenomen.

24/7 een offerte aanvragen

Famed komt zorgaanbieders hiermee tegemoet in hun behoefte om 24/7 te kunnen kijken wat factoring via Famed oplevert. Dus niet wanneer de accountmanager tijd heeft, maar bijvoorbeeld wanneer een patiënt uitvalt, ‘s avonds of in het weekend. De NVM-mondhygiënist kan online direct inzien wat factoring bij Famed kost, waarbij prijsafspraken tussen Famed en NVM-mondhygiënisten direct zijn doorgevoerd. “Door samen te werken met NVM-mondhygiënisten en het online afsluiten van een contract mogelijk te maken, brengen wij factoring naar een doelgroep die anders lastig te bereiken is. Lagere kosten voor Famed zien mondhygiënisten direct terug in de concurrerende tarieven. Gelijk inzicht in wat een samenwerking met Famed kan bieden, zonder te hoeven onderhandelen voor de beste prijs.” aldus Sascha Pistora, CFO van Famed.

NVM-mondhygiënisten enthousiast over factoring

Ook NVM-mondhygiënisten is een voorstander van factoring via Famed. De mogelijkheid om online een contract af te sluiten past goed binnen de digitale communicatiestrategie en de ambitie om te blijven vernieuwen. Tegelijkertijd helpt factoring de leden een professionaliseringsslag te maken. Ellen Bol-van den Hil, directeur NVM-mondhygiënisten: “Onze beleidsmedewerker maakt soms met leden een kleine berekening van hoeveel uur ze per week kwijt zijn aan hun administratie. Snel wordt daarmee duidelijk dat factoring veel tijdwinst kan opleveren. Waardevolle tijd die de mondhygiënist goed kan gebruiken voor het uitoefenen van zijn core-business: het gezond houden van de mond.” Leden kunnen erop vertrouwen dat NVM-mondhygiënisten samen met Famed altijd het beste aanbod realiseert voor haar leden.

Andere persberichten

Samenwerking Famed - Infomedics

HAL Investments neemt aandeel Gilde over in Famed

Samenwerking Famed - Edin

Famed en Edin bundelen krachten voor mondzorgprofessionals

Famed protocollen

Uw protocollen altijd up-to-date en op orde!